Flickan som..



Flickan Som Lekte Med Elden - biopremiär 18 september!! *längta längta längta*

Jag har aldrig sett fram emot en film så mycket som efter den här.
Flickan Som Lekte Med Elden är den bästa boken jag någonsin läst, bästa av dom tre av Stieg Larsson och efter jag kollat trailern så kommer jag nog inte bli besviken!
Jag kan kolla på den om och om igen utan att tröttna. Har sett den x antal ggr nu. :P Massa bra skådespelare också, Noomi Rapace är riktigt bra. Efter första filmen så kan jag inte se nån annan än just hon som Lisbeth Salander. Och efter att ha sett första filmen så kunde jag se personerna när jag läste böckerna. :)

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Nja, använde inte SVT adressen. Använde deras hemadresser. ^^

Svarade Jonas när du skrev till honom på SVT?^^ Kanske testar det oxå :)



Älskar Andra Avenyn, men senaste säsongen har jag bara sett fram tills att Kitty fick veta att hon hade HIV. Inte haft tid alls :/

2009-07-12 @ 16:27:59
URL: http://autografsamlare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0