EMD i Trollhättan

Nu har jag varit uppe i 8 timmar och jag är trött. Ja, jag gick upp 15.15 idag. Kom hem 6.30 igår, gick och la mig 8.30 för innan dess va jag inte trött, inte det minsta. Idag har jag varit stel och haft ont i ryggen men det sa läkaren att jag troligen skulle få. Va med om en bilolycka på väg hem från Trollhättan igår.. Den kunde ha slutat mycket värre då vi hade otroligt tur i oturen!
Hade en otroligt bra kväll fram till dess. Men nog om detta, finns roligare och mer intressanta saker att skriva om.

Spelningen med EMD va otroligt bra!!
Va rätt skeptiskt mot orkester på scenen samtidigt som mina underbara snubbar men jag blev posetivt överaskad. Det va faktiskt rätt kul att se nåt annorlunda. :) Det va inte mycket folk när jag tog plats vid scenen, 4 timmar innan men på kvällen va det massa! SC va nog det bästa, trodde att jag hade missat det men inte då. Håller på att skriva ett sms till Mikaela när dom kommer i bilen, fick avbryta det för jag blev ju helt plötsligt väldigt upptagen. :P Danny hade sina glasögon på sig och om nån vet va jag tycker om det så är det just Mikaela.... Inget negativt kan jag ju lova.

Två pojkar kom bort eller dom va det ju reda på, det va föräldrarna som va väck.
Hoppas att föräldrarna kom till reda. :P

Klockan va ungefär 21.45 när dom tre underbara kom på scenen igen. Mycket snygga!
Självklart ska dom utmana ödet och gå ner framför scenen, samtigt alla tre TVÅ gånger. Kaos såklart. Förstår inte va folk tänker där, 2 meter från staketet och ska få fram händerna. *hehe* Men självklart vill man bara ta lite på dom när man får chansen. :)
Alla har väl sina favoriter bland låtarna och dom sjöng tre av mina. :) Alone, med en orkesterkille på piano. Älskar den låten. Danny tog sin If Only You och Erik sin nya Break The Silence som jag älskade från första gången jag hörde den på Liseberg.
Dom avslutade med Baby Goodbye och kastade ut sina blombuketter. Undra hur många bitar dom gick i. XD När dom va påväg av så skreks "en gång till" och dom ångrade sig och kom tillbaka - utan att ha nåt egenteligt extra nummer så vi fick I'm Yours och Baby Goodbye, igen. :D

Jag förstår inte hur folk inte kan älska dom här tre. Danny, Mattias och Erik är så fantastiskt underbara! Det va inte mycket att träffa den här kvällen. Dom kom vid 19.30, hade SC och åkte. Kom tillbaka 21.30, uppträdde, va på vip-området i kanske 15 min och åkte. Helt underbara bara för att dom gjorde allt rättvist och inte signerade till någon utanför vip!

Saknar dom redan.. <3
Önskar att jag hade fått träffa dom ändå, speciellt efter hur kvällen slutade. En kram av dom skulle få mig att tänka på så mycket annat. Bara att få träffa dom skulle va värt så mycket, ännu mer just nu.
Längtar tills jag ska se dom i Arvika och hoppas att jag får chansen att träffa dom då. <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja,gumman...klart jag vet vad du tkr :P....du dreglar över hans glasögon:P....

2009-07-21 @ 02:29:51
Postat av: M / blondinen

ÄLSKA EMD !(L)

Hade också velat åka till

trollhättan och se dom...

Såg dom i Eskilstuna för en

vecka sen men ändå?;)

Snyggast är dom!

2009-07-21 @ 10:53:04
URL: http://brunettvsblondin.blogg.se/
Postat av: M / blondinen

Älska EMD !(L)

Visst blir man kär i

eriks nya?

Sitter och lyssnar på

den igen, igen och igen ...

gåshud.

Hade också velat åka till trollhättan...

;)<3

2009-07-21 @ 10:55:23
URL: http://brunettvsblondin.blogg.se/
Postat av: M / blondinen

heh, ojdå ! x)

2009-07-21 @ 10:55:49
URL: http://brunettvsblondin.blogg.se/
Postat av: Sandra T

gud vad kul med EMD :D

ska se och träffa dom till helgen.. har aldrig träffat dom förut

2009-07-29 @ 00:11:41
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0