Hope & Glory

Nu har Måns sjungit så vackert för vår Kronprinsessa.
Den akustiska versionen av Hope & Glory är så otroligt vacker! <3

30 augusti ska jag troligen till Stockholm, till Mikaela och då blir det EMD på Gröna Lund. :) Kan bli en spännande dag, har aldrig varit inne på Gröna Lund. :P Ser fram emot detta.

Sen är jag lite trött på discshop, gillar det stället men man behöver väl inte komma överens hela tiden. :P
Beställde The L Word, säsong 5 förra tisdagen och väntar fortfarande. Men senast nästa vecka ska dom få in den på lagret igen. Tråkig väntan men det går.


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag beställde från discshop för 3 veckor sedan. De stod att de skickat ett sms (för att snabba på uthämtningen på fredagen den 3/7. Den 8/7 fick jag brevavi för att hämta ut packetet som då legat 5 dagar och väntat. Jag har ännu inte fått sms som de skickade den 3 juli, fast jag har ju hämtat ut mitt packet.

2009-07-14 @ 23:04:29
URL: http://aponi.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Ja det får ju en att fundera på om kidsen i detta land anses tåligare. Ganska stor skillnad ju

2009-07-15 @ 00:26:16
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Men hur kan du säga att han var efter Måns då jag vet att han var med hela tiden? >_< Det var stort pådrag om den där musikalen och att Brolle skulle vara med. Höll koll på den enda från den dagen de sa att de skulle premiär visa den.

2009-07-15 @ 12:39:41
URL: http://autografsamlare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0