14 tim. och 40 min. kvar...

Kan knappt fatta att det är imorgon jag ska träffa dom tre sköna..
För ett tag sen va det evigheter kvar och nu är den dagen imorgon. Jises!
Bilen tankad, 2 pers som resesällskap, rosor och små kort från mig och Mikaela fixade. Bara att ladda batteri till kameran så är jag klar. :)

Höll på att få liite panik förut, skulle föra över foton från kameran till datorn och så är usb-kabeln inte som den ska.. "Någon" har kört över den med datastolen så den är lite för bucklig för att passa i datorn! XD Testade med hammaren men den passar inte ändå. Paniken va den att jag måste ju ha plats i kameran imorgon, men det andra minneskortet va tomt så det löste sig.
Klockan va 18.15 när jag såg det, femton min efter att affären stängde så får köpa ny i Uddevalla. :P


Längar verkligen efter killarna men är såå nervös!
Inget att va nervös över, har ju träffat dom förut och dom är ju helt underbara. Tror nog att blommorna får säga det mesta. :)
Nu åker vi om mindre än 9 timmar.
Cattis ska med så vi ska till nåt ställe först, en snabbis får jag hoppas för sånt har jag inte tid med. :P Sen får dom gå där i ett antal timmar. *haha*

GRATTIS till Mikaela som fyllde 24 år igår, fredag!!
För ja, nu är det inte längre imorgon det händer utan idag! :D

Kommentarer
Postat av: sandra t

sv: nej sist dom var här så gick vi till klubben dom skulle spela på och frågade om man kom in med en vuxen, dom sa nej

2009-03-21 @ 12:40:59
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se
Postat av: Marie

Jag använder inte usb sladden som medföljer kameran, utan jag har en enhet på båda datorerna som man bara stoppar in minneskortet i. Det går att köpa såna också lösa.



Tråkigt att sladden blev misshandlad. :P

2009-03-21 @ 14:09:12
URL: http://aponi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0