Wallander - Sidetracked



Hyrde ju Wallander - Sidetracked för ett tag sen och tänkte säga mitt om den filmen.
Den va riktigt, riktigt dålig!
Alla va engelska skådespelare men filmen utspelade sig i Ystad, Sverige. Svenska namn, som dom knappt kunde uttala, svenska polisuniformer och bilar. Riktigt tråkigt. Hade bara Wallander hetat just Wallander och den utspelat sig i England så hade den kanske varit bra men nej, det va inget att ha.

Svenska Wallander är super! :)


Nu ska jag fortsätta kolla på Skins, säsong 3. Alla skådespelare är nya men har läst att den ska va lika bra. :)

Kommentarer
Postat av: Zoofie - Autograph collector since 2002

gillar faktiskt den där filmen! :) men det är bara för att jag sett filmen på svenska och för att jag är ett STORT fan of Kenneth Branagh.. Annars hade jag nog inte gillat den..

ÄLSKADE DEN på svenska :) :D

2009-05-14 @ 16:12:45
URL: http://autografsamlare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0