Twilight blogg

När den här Twilight-hysterin drog igång bestämde jag mig för att stå emot. Jag skulle se filmen först när den funnits på dvd ett bra tag. Det fungerade sådär. Såg filmen redan efter några dagar och den va inte alls så dålig som jag hade bestämt..
Då jag efter min kusins student i början av sommaren skyndade i några affärer innan hans mottagning hemma såg jag filmen och köpte den. Sen dess har jag sett den många gånger, läser böckerna och hittat en kanonbra blogg - http://ericastwilightnews.blogg.se

Detta är den enda Twilight-blogg jag läser och jag får reda på allt jag behöver och vill veta. Det uppdateras ofta och mycket. Massor av bilder, nyheter och just nu finns det även en tävling. :) 

Vinsten i tävlingen är tre st Twilight Deluxe 2 disc Edition och självklart hoppas jag på att bli en av vinnarna! Då jag idag firar min egen födelsedag med svininfluensan, isolerad från folk så skulle det verkligen peppra upp att få vinna. Håller tummarna. :)


Kommentarer
Postat av: ericas twilightnews

Åh, jättekul att du har hittat till bloggen och tack snälla för de fina orden! (:

Grattis och lycka till!

kram

2009-11-12 @ 22:06:47
URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0