Klirr i kassan

Nu är jag riktigt trött, ont i huvudet, känner mig krasslig och har ont i ryggen. Men jag får ju pengar i december och det blir man glad för..

Igår jobbade jag 8.00-17.10. Övertid på 40 min men det är liite mer pengar. Hade inte hjärta att gå hem när en förtvivlad 2,5 åring gråter efter mig och inte vill bli lämnad med den andra vikarien. Hon kände henne inte och hade bara sett henne ca 1 tim den dagen. Jobbigt för en liten det men jag kände mig riktigt omtyckt. Så jag stannade kvar för hennes skull, i 20 min till hennes pappa kom. Såå söt liten tjej.

Idag jobbade jag 10.00-19.00 (nästan) och även där övertid. Stället såg ut som ett bombnedslag och så kunde jag inte direkt lämna det. XD Blev lite irriterad på den som gick vid 17-tiden, hon städade inte upp en pryl utan det kunde jag göra medan jag va kvar med dom två sista. Det gick inte alls och det tog 30-40 min att plocka undan allt! :O Visst får jag som sagt liite mer pengar, men ändå.

Imorgon blir det en kortare dag, 12.00-17.00. Skön avslutning på veckan.
Många barn är hemma med hög feber, så är nån mer sjuk så lär dom väl knappt behöva mig. Vill bara inte åka på en massa feber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0