Svininfluensan

På mig? Yesbox..
Mamma jobbar där hon jobbar och vet därmed att en pojk jag hade hand om väldigt mycket på dagiset jag va förra veckan är hemma och sjuk i svininfluensan. Hade nära kontakt med honom då han nyss är inskolad, väldigt mammig och kan gå väldigt dåligt och därför vill bli buren och gosad med.

Fick feber i natt och går den upp lite till så blir jag inte alls pigg. Men än så länge är det huvudet som är värst. Men är inte alls så dålig som vissa andra blivit och måste nästan be till gud en sväng för att inte bli så dålig.

Nu ska jag snart ta och borra ner mig i sängen, när mamma varit till ICA och fixat en efterlängtad skiva. :) Hoppas verkligen att dom har fått den!!

Kommentarer
Postat av: Carro

svar: okej :) Min favorit är också kvar :P Men jag gillar också Hocker :) och han har ju åkt ut... Sen så blir det säkert roligt att träffa dom andra också.. bara jag lyckas övertala min kompis :P

2009-11-09 @ 14:38:46
URL: http://krubban.blogg.se/
Postat av: Linda

Det låter inge, krya på dig!

2009-11-10 @ 14:50:56
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0