29 år..

Ikväll va det kalas för Vera, hon fyllde 29 år igår.
Det bjöds på smörgåstårta och jordgubbstårta.. Stefan fick äta upp det sista innan dom sista kom in, det hade aldrig räckt till 4 pers till. :P

Massa trevligt folk så det va kul. Jag va Majas bärare. Hon va på mig massa ikväll och goset vi hade i soffan en sväng är såå mysigt. Hon ligger och drar i ens hår och man kan bara ligga med näsan i håret på henne och lukta. Fasters älsklingstjej. <3
Men hon är tung den damen! Runt 13 kg och det känns när man bärt på henne ett tag. Jag vet inte vad som är det "normala" för en 2 åring men hon har alltid varit liten. Och tur är väl det, man får väl börja styrketräna snart om hon går upp en massa mer. :P

Mia och Stefans getter ska få smått och då tycker Vera att jag skulle följa med och kolla. Det gör jag så gärna för hur söta är inte killingar. :)

Ikväll va det Riverside-chatt på svt. Missade förra gången för att Internet sluta fungera och nu va jag inte hemma, men jag hann med att skicka in en fråga iaf.. Det är det bästa, man kan skicka in i förväg. :) Frågan gick såklart till Jonas Bane och svar fick man också och det är alltid kul!

Imorgon blir det Göteborg. Zuddas mår bara bra och han klarar en natt "ensam". :) Saknar honom alltid men både pappa och granntanten ska se till honom och ge honom mat.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag var på kalamki! :) själv?

2009-10-16 @ 18:39:30
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: Marie

Inte jag heller. Jag hade inte heller velat tagit den, men då jag nu tillhör en av riskgrupperna vill jag spela lite safe, annars hade jag nog avstått. Och ja, jag vet att om man jobbar på dagis så kräver de att man tar den eller så får man andra arbetsuppgifter. Lite knäppt att man inte får välja ibland. :)

2009-10-16 @ 21:35:37
URL: http://aponi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0