Älgjakten 2009

Årets älgjakten har börjat igen och Zuddas va inget stort fan av den. Han kom inspringande förut och satte sig i fönstret och kollade. Jag kollade ute och höre hela skogen ropa "hohoy". Han hatar verkligen när det är folk i skogen här brevid. :P Tror inte att dom va nere bland husen och gick, hörde ingen ropa iaf. Det va Zuddas som "berättade" att dom va i skogen. *hehe*

Han mår bra nu min lille prins och det är så himla skönt! Han började jaga igår, nåt jag väntat på även om jag fick mer än jag önskade. Det blev en söt liten näbbmus och jag trampade på innehållet av en annan mus! :S Barfota va jag också men hann iaf inte trampa ner mer än att jag kände det äckliga.. Såå äckligt och resulterade i en dusch av hela mig. :P

Just nu kollar jag på Tre Kronor men ska strax spela lite Nintendo Wii. Kör varje dag, det där med att kolla Wii-åldern. Går lite upp och ner men igår lärde jag mig hur man ska göra för att få home runs i baseball, ett spel som kommer ofta så nu ska det bli kul. :P Hoppas att jag får det spelet idag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0