Imorgon..

Imorgon blir det Göteborg. :)
Kameran är fixad, tömd och redo att användas. Dom som känner mig vet att jag inte åker nånstans utan min kära kamera. *hehe*



Zuddas är välfotad men idag har han fått va ifred. Igår va han inte helt pigg och jag hatar det, blir så orolig för min älskling! Men han har varit piggare idag, busat lite och inte sett så hängig ut. Egentligen vill jag bara gosa med honom hela helgen men pappa ska se till honom och även granntanten som ska ge honom mat på lördag morgon. :) Kommer ringa pappa så jag får höra hur min prins mår men orolig kommer jag va ändå.

Har kollat på sjukt många avsnitt av Rederiet den senaste tiden, exakt hur många håller jag för mig själv och låter den enda som vet vara just den enda. :P Älskar den serien!

Nu ska jag gå och fixa det sista. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0