Angel/Sinner

Idag va det tidigt upp igen, måste ju lyssna på radion. Backstreet Boys på NRJ! :D
Brian och AJ på den kanalen också, två snubbar jag verkligen älskar. Dom andra är självklart också bäst och väldigt älskade. *hehe*

Igår, 18.30 slutade internet fungera för mig. Himla tajming då jag skulle chatta på SVT kl 19.00. Första chatten med Riverside-gänget och det gick ju bra. :S Först va det tråkigt att Jonas Bane inte skulle va med men det va ju himla tur ändå, jag inte kunde va med heller. :P Nu fungerar det igen, tack o lov. Underbara BSB på radion ju, viktigare. :P

The Angel and the Sinner på NRJ.. Naaw. XD
Brians kommentar, såklart.


Kommentarer
Postat av: Micka

Missade det där :(.....åååååå frustrerad :P

2009-09-18 @ 11:18:11
Postat av: Sandra T

har inte NRJ här:( får väl lyssna på deras hemsida eller ngt

2009-09-19 @ 12:41:26
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0