Ladies Night..

Lördagen började uppe på Mâten och spenderades där i några timmar, i värme och strålande solsken! Gick därifrån så vi va hemma igen vid 15.00, gjorde oss i ordning, åt lite och åkte igen vid 16.30 ungefär.
Väl i Karlstad så tog vi en tur till Bergvik, tänkte jag skulle in på Carlings men vi hann bara gå in i en affär innan dom stängde kl 18.00 - en timme tidigare än förut och det visste ju inte vi. Inget att göra åt så vi segade en stund på Obs istället. Fick mig en film och en skiva iaf.

Vi åkte till Våxnäs för att äta på BK, slippa åka in i stan. Där va vi i typ en timme, bara för att få tiden att gå. Vi hade ju inget annat att göra. :P

Sen åkte vi mot Löfbergs Lila Arena, vet inte riktigt när vi va där men det va ett bra tag innan det började. Ingen kö för att komma in så det gick snabbt iaf. På vissa biljetter ingick en t-shirt och den kön gick väl något segt, men mamma stog där och jag gick till shoppen. Köpte både Andreas, där en bild följde med och Martins nya singlar och sen gick jag tillbaka till t-shirt kön.

Kön till toaletten va kanske drygast ändå, den va lång ävens fast alla toaletter kunde användas.. Alla va ju damtoaletter den dagen. :P

Vi hade väldigt bra platser, på rad 3. :)
När vi gick in och satte oss så va det lite underhållning på scenen. Sångtävling, med en möhippa.. Strax innan 21.00 så kom David Stenmarck in på scenen, Martins bror och sjöng. Det är han som står bakom hela idén med Ladies Night. En kanon-idé om jag får säga det!

Sen drog det igång och oj va man skrattade! Fick typ kramp i skrattmusklerna. *haha* En helt galen show!!
Andreas Johnson va lika bra som vanligt och det va jättekul att se honom igen. :) Martin Stenmarck är också jättebra och Mikael Tornving va bara för rolig.
Magnus Samuelsson är enorm och Matte Carlsson har fin kropp. :P
Dansare i lite käder på scenen och helt plötsligt kommer Matte in som "mannen alla kvinnor vill ha"..

Ladies Jepordy va riktigt roligt.
Efter Rocksvängen kom Magnus Samuelsson. Han skulle bestämt klinka på sitt piano, Für Elise va det som gällde och han skulle absolut inte vissa skin. XD
Men dansa kunde han ju. :P

Rätt som det va så fanns Andreas eller Martin på en liten scen mitt i arenan. Precis framför oss. :)
Många vakter runt om då, överallt.
Ibland va dom inte beredda på att dom sprang ut på golvet och då sprang dom fort från alla håll. Andreas hoppade upp på ett bord, där jag gärna velat sitta. Martins tur höll på att sluta knas få många va på honom, vakterna fick väl typ panik. :P

Det roligaste i hela showen va absolut Bastuscenen. Hjälp va roligt, jag skrattade så tårarna rann!!
Och när Martin och Andreas hedrade Patrick Swayze med en scen ur Dirty Dancing. Andreas är såå söt i klänning.
XD


Efteråt blev det trevligt i logen, precis utanför där vi satt. Andreas, Martin och Matte kom dit. Matte va mest med brevid medan Andreas och Martin signerade sina nya singlar. :) Dom är hur mysiga som helst dom där två!!
Vakterna va bäst, dom frågade alla med nån form av kamera om dom skulle ta en bild på en tillsammans med dom. Så jag har en bild där jag står tätt intill Martin medan Andreas står på andra sidan. <3
Blev många bra foton på dom båda där. :)

Helt omöjligt att skriva allt. Ladies Night är ett måste att se om man garanterat vill ha en rolig kväll!! Blir det mer nästa år så kommer jag absolut gå, inget jag vill missa! :D



Bilder kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0