...

Väntar på kameran nu, batteriet laddas och jag vill ut i värmen (och blåsten) och fota!
Sen ska jag lägga in bilderna från Stockholm i datorn och skriva om både det och Kreta. Inte samtidigt då men idag får det bli.
Ska till Nice också, fick förfrågan från pappa att köpa nåt till Maja och hittade urtuffa manchesterbyxor i Karlstad igår. På Nice ska det bli en tröja/t-shirt till det. Men pappa ska med och välja iaf, när han har slutat.
Sen får det väl bli pengar i brist på annat, finns varken bokhandel eller leksaksaffär här längre.
Jag lyckades få tag på två saker här iaf, en grej som "hon" önskat sig och en sak som hon fick dille på under vår resa. Jag och mamma köpte det bästa också i Örebro. Har en känsla av att hon kommer älska den. :P

Nu har batteriet laddat ett tag, orkar inte vänta längre så nu blir det ut i hösten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0