Jobb, faktiskt..

Strax före 7.00 ringde mobilen och om mindre än en timme ska jag åka och jobba. Faktiskt!
10.00-18.30, kommer va halvdöd efter det men inte säger man nej. :) Det är en sen tid, så jag hoppas bara att jag inte ska stänga första dagen. Inte ensam. XD
Imorgon jobbar jag 8.00-16.30 och det känns något bättre. *hehe* Hinner inte se AA nu inte, hur gärna jag än vill så det får bli sen. Riverside också. Spännande båda två. :)


Hörde nyss på radion att Patrick Swayze har dött. Jättetråkigt men säkert lite skönt för honom, han såg inte pigg ut och har inte gjort på ett bra tag.

Nu ska jag ta och äta lite och bara göra mig klar..


Kommentarer
Postat av: Sandra T

ja,patrick såg lite risig ut den sista tiden. Men vila i frid <3

2009-09-15 @ 17:36:07
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0