Soliga lördag

Idag har jag varit ute hos bror hela dagen. Han va nere och snickrade med andra snubbar på byns pub nere vid sjön, så jag tog med mig Bonzo och gick ner dit en sväng.
När Maja hade vaknat så umgicks jag med henne en massa, vi hade mys i sandlådan och min jacka behövs tvättas efter det. *hehe* Det har varit så himla fint väder, soligt och riktigt skönt. Blåsigt nere vid sjön bara. :)

Senare så gick jag, Vera och Maja ner till Johan. Söta Molly va där, hur söt som helst! Har inte sett henne sen hon va en månad gammal och nu är hon över året. Bonzo skulle stanna hemma men han kom ett skjutet spjut ändå. *haha* Mamma "passade" honom och hon hade inte en aning om vart han va. :P
Nån nere vid puben fick Maja att säga "hej då gubbar" och det kåter ju så sött allt hon säger. :)


Innan vi åkte dit så såg jag ett mail jag väntat på, om min fotobok. Nu har jag fått en kod och kan börja göra min bok! :D
Roligast va i slutet av mailet, där hon skrivit "ps. fin header ;) Danny är min favorit!!". Inget man väntar sig i ett sånt mail, men välkommet. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0