Två år idag..

Idag är det min älskade brorsdotters andra födelsedag. <3
Kan inte förstå hur fort tiden kan gå, hon föddes typ igår och idag fyller hon redan 2 år!
Grattis min lilla kalaspingla, fasters älskling. :)


Har varit på kalas och firat henne. Full fart framåt, hon är ju faktiskt två år nu. :P Vi har läst böcker, cyklat trehjuling, klätt på oss ytterkläder. Jag fick lite olika mössor och hon letade upp några stövlar längst in i garderoben och skulle helt plötsligt gå ut. Med ett litet, litet finger in i mönstret på handtaget så va dörren öppen. Inga problem för en två åring. *hihi*

När hon och jag satt i soffan och läste en bok så skulle hon bytas på och få på sig pyamas. Hon grät som galet, fick knappt luft när henner mamma bar iväg henne. Mia skulle göra det ju! *hihi* Ingen annan fick peta på henne och hon va helnöjd och skulle direkt upp i min famn sen. <3
Vällingdags i soffan och mys med fasters hår. Det va bara jag som gällde då, helt plötsligt. Och så va det borstning av tänderna kvar, hon blev helt hysterisk när hennes föräldrar skulle gå med henne för jag skulle ju göra det. XD
Sen skulle vi hem, sista som åkte och efter lite kramar och pussar så blev det mys i soffan med en bok och pappa.. Bestämd dam det där. :P

Man kan inte göra något annat än älska den där underbara lilla tjejen. Det va kärlek vid första ögonkastet när jag såg henne på BB och kärleken bara växer och växer. Man kan inte älska henne mer än va man redan gör men ändå växer den. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0