+18 och en massa sol

Jobbet idag va bara fint, helt fantastiskt väder! +18 och en massa sol. :D Va ute mest hela tiden när jag jobbade och tappade bort tiden lite. Blev 20 min för mycket till o med. :P
Väl hemma satte jag mig ute i solen och började läsa - när världens största molntäcke drar över. Såå himla typiskt liksom. Så det va bara att gå in för det va ju inge mysigt att sitta där ute då inte.

Sen blev det en tur till Nice och där blev det en vårjacka. Den kostade för mycket men är massa snygg.
Blev att plantera lite penséer här ute också och det blev finfint.

Nu funderar jag på att hyra film via Telia, blev inget av det sist och det finns några jag vill se. Får forhoppningsvis hem ett gäng filmer imorgon också. :D

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Sv: Tack, det var verkligen superkul att få svar, mitt första svar brevvägen också :D

2010-04-28 @ 17:45:01
URL: http://thelifeofleeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0