...

Zuddas ligger i sängen också så han lär ju gå när jag börjar rota där inne, min söta bebis. Men jag måste städa, det bara är så. *hehe*

Längtar tills våren blir varmare. Västkusten får sig ett besök då, Strömstad, Fjällbacka eller Lysekil, måste ha lite färg innan det bär av till Rhodos! Tiden går så himla snabbt så snart är vi där. :D Hittills är vi 8 pers som ska iväg och vem vet, vi kan ju bli fler. Vi åker från 2 olika flygplatser så man kan ju få en överraskning när man sitter där på hotellet och resten kommer. :P Efter det blir det Stockholm, har lovat pappa att ta med honom dit och så ska jag träffa Mikaela för en riktig biokväll. Eclipse ska ses och det är inte svårt att längta dit också. :P

Men nu va det städa som gällde, bara såå svårt att börja. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0