Kanondag på jobbet

Sitter här och njuter av LOST. :D Älskar den serien alltså, med dess skumma handling och fantastiska skådespelare!! <3
Annars är jag lite deppad..
Men hade iaf en kanondag på jobbet idag. 6 barn och allt va bara härligt, högljutt men kanon. Bara ett barn som spydde. *haha* Det va bara att torka golvet och sprita en massa, men det va ingen fara då hon inte är sjuk. Det va vad vi fick fram det till men ska allt kika in på avdelningen imorgon för att va säker. :P
Vi va på väg ut när det hände och det va så härligt ute! Ingen sol men skönt ändå och man slapp frysa. :D Jag va ensam kvar på avdelningen väl ute, men M kom ut med sina 3 småttingar också så vi va alla ute. :) Dom är luriga dom små, en lyfte på grinden och den andra kröp under. Så jag tog med mig henne ut, annars hade det blivit väldigt högljutt där kan jag säga. *haha*

Skulle ha slutat 17.00 men kunde gå redan vid 16.00 om jag ville. Men jag stannade kvar, pratade lite och helt plötsligt va det tomt på barn vid 16.45. Över en timme tidigare än utsatt. :P

Ska till andra avdelningen imorgon eftermiddag ett kort tag också och jag hoppas det blir kanontimmar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0