Lilla söta unge

Min lilla älsklingstjej har fått magsjuka.. Stackars lilla söta unge.
Dom började fundera på dagis, hon va inte som hon brukade - det går annars i ett kör, både benen och munnen! Dom kolla tempen men lilla damen hade ingen feber och hon fick stanna. När Vera kom så spydde hon rakt ut över golvet, så visst va det nåt som inte stämde. :P
Hoppas bara att hon blev smittad idag på dagis så att jag inte åker på nåt då vi träffades i måndags. Fattas väl bara det då jag ska jobba på fredag och en hel del nästa vecka!
Fast jag har ju inget immunförsvar alls nu så jag skulle inte bli speciellt förvånad om man säger så.

Nu blir det iväg en sväng, sen hem till AA och LOST.. Och ett mail ska skickas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0