Solen kom tillslut

Hela dagen har bara varit sådär seg.. Fick dock lite sol förut. För sent för att sätta sig och mysa men ute kunde man va iaf så jag busade med min Zuddas och fotade. :D

Blev inte så mycket klokare på vad som händer i Sthlm till helgen men jag ska shoppa, det är ett som är säkert! Cattis sa att det inte skulle hinnas med men jag ser inget hinder alls faktiskt. Lördagen spenderas på mässa, den tid det tar. Sen god mat nånstans och jag vill på bio. Får se va som händer därefter. På söndag åker vi inte hem förrän 14.30 så där finns det ju flera timmar till shopping. :) Jag ska iaf ha en shoppingstund. :P
Blev lite, lite Rhodos också och jag hoppas att Robin inte stannar hemma!

Nu ska jag nog kolla TVn om det finns nån bra film att hyra, annars får det bli Jakten på Julia eller lite bokläsning. Ska va klar med den boken tills på fredag har jag bestämt, så att jag kan ta med en annan på tåget till storstaden. Så får läsa på lite nu. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0