Tisdag

Skulle ha jobbat 12.30-15.00 idag men behövdes fram till 16.00. :D Det va bra körigt ett tag men va fasen, det är bara att bita ihop och va glad. ;) Gick in till andra avdelningen för att kolla när jag slutar imorgon, hade bara fått veta att jag skulle stänga. Tur att jag gick dit för dom behövde mig redan vid 10.00, så det blir 10.00-18.30. :P I morse fick jag tid för torsdagen och tid för fredagen har jag redan, så det det blir jobb varje dag denna veckan!

När jag slutade gick jag till mammas jobb istället för hem, åkte till Moas och köpte lite vårblommor. Det får jag väl plantera på torsdag eller nåt, ska iaf till mormor och morfars grav och göra fint då. Även mormors bröder och föräldrar ska få lite nu när det iaf går att gräva i jorden.

Ska strax göra nåt annat än datorn men först ska det bli 2 inlägg till och lite på Facebook. :P


Kommentarer
Postat av: Carro

Svar: Ingen aning.. Förstår inte varför dom har lagt ut de på FB men inte på hemsidan :S

Med oss har vi artister som: Anna Bergendahl, Erik Hassle, Darin, Andreas Johnson, Erik Saade (fler artister tillkommer).

Men sen så skrev dom på Erik Grönwalls hemsida att han ska med på Rixfm festivalen i sommar.

Så med andra ord tre erik ;)

2010-04-20 @ 20:30:41
URL: http://krubban.blogg.se/
Postat av: Carro

Svar: Ja precis, tycker dom ska släppa alla artister NUUUU.. haha :)

Men den som väntar på något gott.... ;)

2010-04-20 @ 20:56:57
URL: http://krubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0