Sthlm-mys och en hel del EMD

Hemma från en fantastisk helg i Sthlm hos Sarah och Jonas! Och deras Ceasar, himla söt misse.
Gick av vid Flemingsberg i fredags kväll där Sarah mötte upp oss, sen pendeln till Huddinge. Sarah sa nåt som fick mig att bara Whaat?! och börja skratta, kunde inte göra nåt annat. :P Kan inte säga vad och det är ingen stor grej men det blev bara så pang på så att jag blev överaskad. *hehe*

Va framme hos dom vid 22.30 eller nåt sånt. Det blev massa prat och mys. Jag började skratta igen när jag kom att tänka på va Sarah sagt tidigare, men det va bara att samla sig och fortsätta. :P

Skulle på Trädgårdsmässa men hamnade på EMD.. Helt galet hur det kan bli ibland. :D Mamma och Cattis följde dom egentliga planerna, medans Sarah följde med mig på EMD i Smista!!! Min kusin är bäst! <3
Vi va där vid 12.05, sekunderna innan grabbsen blev uppropade på scenen. Perfekt timing ju. Tog plats och Mattias skulle dansa bugg med Cecilia. Alla fick backa för att bana väg för dom och dom är ju fantastiskt duktiga båda två! Cissi hade sin korall-klänning. :P

Sen skulle Mattias byta om bakom scenen, mellan skynket och panoramafönstret. *hmm* Danny och Erik försökte underhålla oss bäst dom kunde under tiden och dom lyckades ju rätt bra om man säger så. Blev lite Tokyo och sådär. Hade Danny kört If Only You helt ut hade jag börjat grina. XD
Mattias kom strax tillbaka och dom fina 3 va samlade på scenen igen - en otroligt vacker syn. <3

Dom sjöng några låtar, i ca 15-20 min. Alone va en av dom, en låt jag verkligen älskar.
Jag stog vid sidan av scenen då och Sarah kom fram till mig med sin kaffe och sa: "dom är ju faktiskt bra och Erik är grym på piano". Hon blev posetivt överaskad och det gjorde mig glad. :D

Sen signering. En kö som snarare rörde sig bakåt än framåt. Hade väl kommit 2 meter när en man säger att det bara är 10 min kvar! Huh, va nervöst! Men det va inga problem att ta sig fram, bara att knö lite så blev det fart. Va framme på ett kick och Sarah tog över min kamera för att leka fotograf. :P
Det fanns kort dom signerade men jag hade med min fotobok med grabbsen i och gav den till Erik för att få den signerad - och stopp blev det! XD Allt va stilla och dom 3 fina skulle bläddra och ha sig. Till o med Cissi kollade. *hihi* Dom frågade en massa, kollade på varenda sida och Erik blev så impad av alla foton att han frågade om det va okej att jag skickade dom till honom!! :O Så nu är boken signerad av alla 3 (Mattias 2 ggr) och det står även en adress till Erik! Helt komplett med andra ord. :D Jag blev stående där ett bra tag av den tiden som va kvar och hade det fantastiskt mysigt måste jag säga. *hihi*

Jag svävade på moln och Sarah tycker att det va kul för att det va den bästa träffen jag haft med grabbsen. Man blir som en unge på julafton. :P
Efter det hela så åkte vi till Skärholmen, där vi gick i lite affärer, pratade med en arbetskompis till Sarah som extraknäckte på annat jobb, bara pratade en massa och åt god glass. :) Vi skulle ut och äta senare så vi åkte hemåt för att hämta upp Jonas. Cattis och mamma hade redan åkt in till stan och va på resturangen redan när vi kom. Och inte kunde jag sluta le heller så mamma bara undrade hur min dag varit. *hehe*
Efter maten åkte vi hemåt för mys, tråkig film och prat. Och trött va man. Och förkyld då så inte fick jag mycket sömn under natten till söndag.

Men har överlevt även denna dagen, trots att jag är totalt genomförkyld! Såå trött på hela mitt immunförsvar!!
Cattis, mamma, Sarah och jag åkte in till stan vid 11.00 idag. Jonas skulle jobba så det blev hej då där. Det blev lite shopping i ett fantastiskt vårväder med soool. :D
Vid 14.25 gick tåget hem så då blev det kram kram kram och hejdå till Sarah också och nu kommer vi nog inte ses förrän på Rhodos!!

Vet att det är en massa text och ännu mer text men hur ska man annars skriva om en helg som va så underbar?? :P Det kommer lite bilder också har jag tänkt, har bara inte fått in dom i datorn än.
Nu ska jag gå och förbereda mig för ännu en sömnlös natt och imorgon blir det att fixa med en hel del foton!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh!!!

Låter som du har haft hur underbart som helst :)

Jag blir minst sagt liite avis..

Och adressen till Erik, gah!! :)

Men är ju roligt att du fick träffa dom ;) hoppas att även jag får träffa dom snart! :D

2010-04-12 @ 14:18:39
URL: http://krubban.blogg.se/
Postat av: Julle

Synd du missade söndagen med EMD då! Danderyd och Järva! Det var 1000 ggr bättre än lördagen. Danny var underbarare än underbarast <33 och sjöng bl.a. Öppna din dörr. <333

2010-04-12 @ 20:47:54
Postat av: Maria

Svar till Julle: Jag hade bara sån otrolig tur att jag skulle till Sthlm samma helg som dom skulle på Audi. Bor långt från Sthlm så tycker inte att jag missade nåt, fick ut massor av denna träffen!! Skulle dock mer än gärna vilja höra Danny sjunga Öppna din dörr live. <3

2010-04-12 @ 23:48:56
URL: http://seaver.blogg.se/
Postat av: teuta

ååh myys :)

nice att du fick eriks adress o allt!

du borde kommit fram o pratat me mej de skulle vart askul. pinsamt att du såg pussen, de va verkligen inte meningen ... de e så sliskigt tycker ja :S

2010-04-14 @ 20:58:32
URL: http://teutas.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag skulle nog ge fotoboken till dom om dom nu tyckte det var så fint, även om man vill ha den själv, och hade Erik sakt så så skulle jag nog säga att han kan få den om han vill. Även om man som sakt gärna vill ha den själv, men hoppas du skickade till Erik.

2010-04-15 @ 17:26:53
Postat av: Maria

Svar till Jessica: Boken betyder för mycket för att jag skulle kunna ge bort den. Mattias har skrivit några rader i den sen förut. :) Men absolut har jag skickat en hög med foton till Erik!

2010-04-15 @ 21:52:49
URL: http://seaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0