...

Imorgon blir det Rix. Inte på topphumör för det och vill egentligen bara va hemma, men ser verkligen fram emot att få se EMD och måste åka. <3

Måndag-onsdag ska jag jobba, heltid! :D En fritidsavdelning som jag inte varit på förut, men det blir säkert jättebra. Skönt med 3 dagar också så man hinner lära känna barnen lite och kanske är det fd dagisbarn som ska börja förskolan där som man redan känner.

Nästa helg är det släktträff och jag har redan "scenskräck". Kommer ju massa folk! *haha*
Snart marknad och Ladies Night. Helgen efter det blir det Göteborg och bokmässa. Ullared också. Nyfiken på det där stället. :P Och tiden går fort så snart är det november och EMD!!
Ett antal födelsedagar innan dess också - farfar, Maja, mamma och pappa och Vera. Kul med paketinpackning, men det gäller att hitta presenter först. :P Maja är typ klar, men har inget till farfar som fyller på tisdag. Hittar säkert nåt i Gbg, beroende på va jag är sugen på..

Nu ska jag gå ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0