Onsdag

Igår va det Västkusten för hela slanten. Imorgon blir det Örje. Mamma ska köpa färg till huset, farmor och farfar ska med också så det blir ingen långdragen tur inte. :P

På lördag blir det också Norge, fast till Elverum för Jaktmässa tillsammans med Knivföreningen. Är noll intresserad av jakt, men gör ju knivar så det är mitt mål med den dagen. Kolla knivblad och material till skaft inför höstens start. :) Inte en aning om vilka som ska med dit upp, men det blir nog bra ändå. Hoppas jag.

Och på måndag börjar Fotoklubben igen och jag ska ge det en chans till. Ska tom betala årsavgiften.. :P Utflykt till Hembygdsgården står på schemat. Interntävling med temat kärlek också, men ska inte va med där. Måste göra mig hemma först, innan jag börjar lämna ut foton. *hehe*

Nu blir det affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0