Städa kan löna sig - stort!

Har förhandsbokat lite Eclipse, så nu är det bara att vänta till november!

Har skrapat ihop lite pengar också som låg och drällde här hemma. En drös med småpengar, i nån gris, flaska och skålar. I lite kuvert också. Och summan slutade över 3000 kr!! Galet. *haha*
Nu kan jag minsann köpa ny mobil utan problem. :D

Fast mobilen får vänta till efter lönen i september. Marknad, Ladies Night, Ullared och Göteborg innan dess.
M kommer förhoppningsvis hem från Gbg på Marknadshelgen och vi ska gå där på lördagen (innan Ladies)!!!! Vi har inte setts sen i julas så det ska bli såå himla kul!! :D Hoppas, hoppas, hoppas att hon inte får förhinder!!!

Ska lägga mig om en stund, vilket är bra jobbigt när man är förkyld, men först ska jag bjuda på en liten kul video.
Älskar dom här snubbarna, så det här är humor för mig. <3


Kommentarer
Postat av: Lena

Ååh jag måste förhandsboka Eclipse, hur kan jag ha varit så dum och inte gjort det redan? Gaaahd ska göra det direkt, kanske slänger in Dear John och Last Song också när man endå håller på! :D

2010-09-01 @ 15:34:16
URL: http://lenacarlssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0