Dundersött Luciatåg

Jädra förkylning. :(
Knappt så att den förra jag hade va väck och så åker jag på en ny. Än så länge är den under stor kontroll och jag hoppas det stannar där. Inge kul dock..
Får sätta mobilen på 06.20 imorgon så jag kan känna efter hur jag mår ifall jag blir inkallad på jobb strax där efter. Så man inte tackar ja i all hast och egentligen inte orkar eller tvärt om, säger nej och strax därefter mår bra.

Nu i eftermiddag har jag, mamma och pappa varit på Majas dagis och sett på ett dundersött Luciatåg. Nån som gick och lekte, nån som snodde pepparkaka - men vår Maja, hon va som ett prima ljus och sjöng ända från tårna. <3 Hon va den som sjöng starkast och den enda som hörs av barnen i det jag filmade. *hihi* Stolt faster är man ju!
Hon kollade på mig med sina vackra ögon och jag bara njöt. <3

Jag har ju dessutom jobbat på hennes dagis 2 ggr och umgicks med några andra småtjejer också. En liten hängde över mitt knä och hennes mamma fattade ingenting - hänga över främlingar liksom... Hon kom ju på att jag ju faktiskt varit där då. :P Och en annan kom rätt som det va och pratade, visade och skulle ha hjälp med godispapper. :)

Mysigt va det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0