Julfrågor

Vad måste finnas på julbordet?
Potatisgratäng, rödkål, julskinka och revbensbjäll.. Det är praktiskt taget nästan allt jag äter från julbordet. :P

Favorit jullåt?
Tänd ett ljus med Triad är stora favoriten, men många på EMDs Välkommen Hem är underbara.

Vad önskar du dig allra mest i julklapp?
Systemkamera. Fast det kommer jag garanterat inte att få.

Ingen jul utan?
Familjen! Utan dom vore hela högtiden misslyckad.

Vad klarar du dig utan på julbordet?
Dopp i grytan och sill.

Hur tänker du fira jul?
Först julbord hos farmor och farfar. Lite klappar och mys. Sen fortsätter vi efter bror och hans familj ut till Veras bror med fru. Där blir det tomte och mer mys.
På juldagen blir det julbord hos morbror och moster, träffa kusinerna och en massa mys.. Helgen består av mys!

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Har inte du en systemkamera? Det trodde jag :P Haha

2010-12-28 @ 20:15:16
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0