Klapparna börjar arta sig :)

Nu börjar julklapparna arta sig här och jag börjar se slutet. "Bara" några svåra kvar..
Precis bokat julklapp till mamma, dyra konsertbiljetter och det blir inte mycket till födelsedagspresent till henne nästa år. :P Bror med familj och jag ska dela på det, en jättebra julklapp! Jag har lagt ut hela summan för 2 biljetter, känns ju sådär. *haha* Får ju pengar sen, för halva ena biljetten och sen även den andra. Löt ju köpa 2 för sällskapets skull.
Ska hämta dom imorgon och packa in. Älskar att packa in paket så julen är en riktig högtid även för den saken skull. *hihi*

Nu ska jag ta och slå in klappen till Vera. :)
Sen får det bli Tre Kronor innan sängen.. Kommer dock somna rätt fort efter det, en liten söt dam vaknade 06.15 idag. Inte mänskligt på en söndag! XD Fick in henne till mig 07.15 och då gick mamma och la sig igen. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0