Onsdagsfrostigt

Har jobbat en sväng och väntar nu på att det ska bli lite ljusare ute. Det är väldigt frostigt ute så jag tänkte ta lite foton. :)
Sen tänkte jag ta mig en tur till T-fors och försöka få mig box 3 av Tre Kronor. Hade det funnits nåt nr till den affären så hade man ju kunnar ringa och fråga innan, men inte så lätt utan.. Ingen vits att ens kolla i den här hålan innan, kanske Statoil har den men troligen inte.
Kanske lämnar bilen vid mammas jobb efter det och går hem trots kylan. Ta med kameran och fota lite då också. :)

Men nu ska jag spela in lite Let's Dance och kolla på QAF i väntan på ljuset ute. :)

Kommentarer
Postat av: Manal - Mitt liv som tonåring

SV: jo jag vet ! de va lixom jätte coolt att man fick va så nära och så

2010-12-08 @ 18:48:08
URL: http://baratawfik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0