Lördag och Robinson-final


ERIK SVEDBERG- vinnare av Expedition Robinson 2010
Tycker det blev så himla rätt!

Igår kväll hos storebror va trevligt. Smörgåstårta och varma bär med vit choklad på och vaniljglass. Inget fan av smörgåstårta men efterrätten va smarrig!
Kollade på lite videosnuttar med Maja som jag filmat lite då och då, framför allt Lucia-tåget då Johan jobbar i Norge under veckorna och missade det. Såå söt hon va alltså och duktig!

Allt va bara mys, men det hade tydligen slutat desto värre för lilltjejen, som spydde ner halva sängen under natten. :S Stackars liten! Känns ju lagomt bra då jag fick mig några blöta pussar under kvällen.. Men är det magsjuka så smittar det ju först när det brutit ut, så jag håller tummarna!
Hon har dock varit på topp under dagen, ätit massa och varit som vanligt. Så jag håller tummarna för hennes skull att det inte blir mer än det - i våras va hon nästan okontaktbar och det fick bli akuten med den lilla för dropp. Det va hemskt!

Jag är krasslig själv också. Har mått dumt från halsen och upp, jag som trodde att förkylningen jag hade inte blev värre! *suck*
Har dock gjort lite här hemma ändå, ingen stådning men det har blivit en plåt "Mormors Hemliga Kola" och lite klappinslagning.
Ska göra färdigt farmor och farfars dörrkrans nu och sen däcka framför en film har jag tänkt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0