101209-101213

Vet inte vad som händer då, har bara hört rykten. Känns som om det är nåt som inte är så himla stort för oss här i Europa, men vi får se. Hoppas på det bästa men är beredd på att bli besviken.

Överlevde andra delen av dagens jobb också även om det va drygt att åka så långt för så lite tid.
En söt liten tjej som sa: "Jag tror jag bajsar på mig". *haha* Blöjan va på men hon hann till toaletten iaf. Eller "hetten" som hon sa när hon kom tillbaka, hon hade varit på fest. XD Det gick bara bra och jag hoppas på heldagar därute.

Trodde på en ledig dag imorgon men istället blir det 8.00-16.00. På avdelningen för stora barn. Badhuset också. Samtalet jag fick gick så snabbt efter att hon sagt att badkläder skulle med så jag hann inte ens säga att jag inte badar i klor. Badar inte särskillt ofta bland folk, trivs inte så hade inte badat oavsett men nu måste jag ju säga det imorgon. Till den personen i personalen jag gillar sämst, så vi får se hur hon blir efter det. Inget jag ser fram emot. :P

Nu ska jag kolla klart på Amazing Race, sen blir det Twilight och sängen. Kanske ska äta nåt också, känner att en apelsin inte räckte. Även om den va riktigt mumma.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det för rykten som kommer att hända då?

2010-02-25 @ 18:52:04
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0