Deltävling 2

Förra året blev det galet många röster på två stora favoriter, som inte riktigt nådde ända fram. EMD fick en 3:e plats medan Måns, med en poäng mindre fick nöja sig med en 4:e plats. Jag är jätteglad för att dom kom så långt och det va helt fantastiskt att se EMD gå vidare live i Leksand! Mer nervöst än att sitta framför TVn dock. :P

I år har jag bara en favorit och det är faktiskt skönt. Jag har gillat Andreas Johnson ett bra tag och den här gången hoppas jag att han får stå överst på prispallen! Jag gillade hans låt direkt när jag hörde den på svt play, ännu mer när han sjöng den på scenen. Har hört den många gånger efter det och den blir bara bättre. :) Hans röst är såå fin och trevlig är han också den karln. :D

Mamma är med i en tävling på sitt jobb, dom ska lämna in sina svar på senast fredagen där dom valt dom 2 personerna som går till final + den som kommer sist i varje deltävling. Man får 12 poäng för varje rätt och kan alltså få 36 poäng varje vecka om man har tur. 
Vi kör samma här hemma och jag har tagit alla 4 som gått till final! :D
Går dock lite sämre med dom som kommer sist men kanske nästa vecka. *hehe*

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Eriks låt fastnade i skallen direkt ;)

2010-02-15 @ 11:52:54
URL: http://lenacarlssonfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0