Jobb, jobb, jobb

Kände på mig igår kväll att jag skulle bli inringd på jobb idag och 06.40 ringde det. :P Bara att palla sig upp, göra sig klar och åka till jobbet. 8.00-16.00 blev det. :)
Imorgon skulle jag jobba mellan 7.45-10.00 men blev ringd till igen och hon tyckte jag förtjänade en heldag. :D Så det blir 7.45-16.30 och där med till o med 15 min övertid. *hehe* Ska även jobba heldagar på både måndag och tisdag nästa vecka. Galet va det rasade in såna dagar helt plötsligt! Orsaken kallas vattenkoppor på personalens barn, vilket är övergående men man får ju va glad så länge det varar. *hehe*

Och Anja Pärson fick nyss en välförtjänt medalj! Efter den hemska kraschen igår så blir man ju jätteglad. En jätteläskig vurpa och dagen efter tar hon brons!!

Nu ska jag hitta min bok och passa på att läsa lite innan jag lägger mig. :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar: Visst är dom <3

Va man saknar dom! Dags för en turne igen tycker jag :P

Men man får väl hålla sig till sommaren ;)

2010-02-19 @ 07:10:06
URL: http://krubban.blogg.se/
Postat av: Melinda

Aha okej, men så kan det ju vara ibland! :P själv så är A.A min absoluta favoritserie, för mig finns det inget bättre! :)

tack för att du sa vad han hette på youtube! :)

2010-02-19 @ 12:53:23
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0