Rysare

Let's Dance igår va en rysare!
Jag tycker att Mattias och Cecilia va kvällens bästa, älskar hur dom dansar och Mattes blick va riktigt sexig. Precis som den skulle. ;)
Här röstades det massor, älskar den där snubben.
Och ändå va dom ett av paren på trappan, nära att åka ut! Läskigt va det och jag satt med huvan över huvudet, blundade och höll för öronen. *haha*
Vår käre Mattias är kvar och jag hoppas på att fler personer röstar nästa vecka!

Kl 10.00 imorgon lyfter ett flyg mot Teneriffa och min morbror och moster kommer va med där. Vill också åka! Tror dock att vädret inte kommer va på topp så jag väntar gärna lite ändå. Ska ju iväg om bara 3,5 månad! :D
Blir Karlstad för mig imorgon istället, duger fint det också. :P
Ska kolla bokrean, måste ju finnas nåt som är värt att köpa. Blir ändå skönt med en liten shoppingtur då min Sthlm-resa slutade i katastrof.

Kollade på Free Style nyss, med Corbin Bleu och nu får det bli Step Up innan Melodifestivalen. Hoppas att Måns mage är stark nog för direktsändning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0