Fasters lilla pärla

Johan, Vera och Maja har varit här en sväng. :)
Lilltjejen har ramlat och slagit i överläppen och tänderna i trappen hemma, hade varit blodbad och nu är hon svullen. Stackars liten, vet hur det känns då jag själv slagit i mina tänder ett antal ggr. Det va så jag tappade mina två första mjölktänder. XD

Hon är så himla härlig, många roliga kommentarer bara ramlar ur henne.
- "Gott must." (drack julmust)
"Pappa flôtt dig!" (riktig värmländka)
- "Älg!" (pekar på hyllan) "Ha den!!!" *hysterisk* - "Åh, fin!"
- "Åh nej!" (pekar på taket där jag har en bild) "Gubbar" (med andra ord Backstreet Boys) *hmm*

Hon bäddade ner sig riktigt ordentligt i min säng och skulle minsann sova här i natt. Hon sa till Vera att hon ville va ifred. :P Kanske blir övernattning nästa helg. I min säng också, får se hur det går. :P


Nu ska jag äta lite snabbt och sen åka ner till bion och se Göta Kanal 3. :)


Kommentarer
Postat av: teuta

sv: precis! man vill ju träffa honom. Lätt att han e kvar om 3 veckor... han SKA ju vinna :P

2010-01-10 @ 18:58:55
URL: http://teutas.blogg.se/
Postat av: Sandra T

hahaha "gubbar"

2010-01-11 @ 17:38:53
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0