Akutjobbat idag

Inte bloggat på bra länge nu, men har ändå massa att blogga om egentligen. Nu kan jag skylla på att det är sommar iaf. :P
10.20 blev jag inringd akut på jobb, va där vid 11.00 och va riktigt efterlängtad. *hehe* Sommarfritids stog på schemat och det va mest bara mysigt. Skattjakt med nedgrävda pusselbitar i sandlådan. Självklart va bitarna utkryssade på en karta. Dom hittade alla bitar utom 2, inte ens han som grävt ner dom hittade resten. *haha*

Nu är jag trött, på ett annat vis än efter en dag på dagis. Dessa klarar sig ju mestadels själva och man får en del dötid. :P Promenaden va mest händelserik, en som promt skulle hem och jag fick ta ut honom ur porten på hans hus. Mellan skolan och platsen vi gick till så det va ju inget allvarligt. Fick honom iaf tillbaka till fritids tillslut. :P

Nu väntar jag egentligen på LOST, fantastisk serie!! Men spelar in det istället och tar och kollar på The Stepfather istället. LOST är för avancerat när man jobbat till 18.30..

Fest på fredag och sen STOCKHOLM!!! :D

Kommentarer
Postat av: luffi

vad cooolt! kunde inte jag fått det så i stället! heheh me like!! =)

2010-07-13 @ 15:09:48
URL: http://www.luffi.se
Postat av: luffi

jag tar tillbaka min tanke! trodde inte det var så illa, alltså med hus och tältare och så... trodde bara det var ett ruskväder som hette duga... men det var tydligen lite värre än så! då kan jag förstå att det INTE var coolt!

2010-07-13 @ 16:27:33
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0