Fredag

Spelningen på Cue i onsdags va toppen! Mysigt till tusen och helt bara gah. 13 år innan jag fick se honom och resan va så värt det. Fantastisk snubbe. :) (skriver mer om det när bilderna finns i datorn)

Imorgon kväll ska jag försöka få in en massa foton på datorn. Får se va jag hinner då det kommer 2 som ska passas i helgen, världens underbaraste unge och goaste hunden. <3 Full rulle kommer det bli och såå mysigt. Promenader, lek i lekpark, bokläsning och en massa bus. Kanske lånar grannpojkens studsmatta igen, den gillar hon. :)

Nästa vecka lutar massa åt Kolmården! :D Får skippa RIX FM Festivalen i Karlstad men va fasen, EMD är ju inte där så det spelar ju ingen roll. :P Jag och mamma är medbjudna av bror och det kommer bli fantastiskt att åka dit med världens underbaraste unge. Vill också dit så det går inte att säga nej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0