Underbara Rhodos

Hemma från underbara Rhodos sen i söndags kväll. Överdireven värme just då men oj va jag saknar den!
Längtar att ligga på en solstol precis intill havet och kunna gå rakt ut i havet. Det gjorde jag faktiskt dom sista dagarna, gick rakt ut i havet alltså utan att stanna hela tiden för att känna kylan i vattnet. Man lär sig väl. :P

Har varit utan dator sen i tisdags men ska fixa med en himla massa bilder och skriva mer om resan. Kanske i helgen, får se då det är en söt tjej som ska passas. <3

Kommentarer
Postat av: linda

Pms. :P nej men jag kände att jag var tvungen.

2010-06-28 @ 19:39:28
URL: http://lindaseger.blogg.se/
Postat av: luffi

som mig då!! ville ite kolla på det för det verkade så överskattat... sen hyrde jag ettan och föll pladask!! sen var man bara tvungen att se mer och mer!! nu blir det på fredag för min del!! =)

2010-06-30 @ 15:23:40
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0