4 mars

För 3 månader sen, just nu, satt jag tillsammans med Mikaela, Sara och ett antal tusen till på Hovet i Stockholm och värmde upp med dåligt förband till Backstreet Boys. Saknar den underbara dagen nåt så otroligt mycket!!

Kl 7.30 imorse blev jag inringd till jobb, 8.30-16.00. Va inte alls pigg på det men bara man kommer igång så. :)
En pojk som brukar höras väl va väldigt hes så det har varit rätt lugnt. Sa nåt om hans heshet till honom men nej, han va inte hes. *hehe*
Efter lunch och rasten så blev det play-doh med ett par tjejer. En annan personal grejade med scheman och gick iväg en sväng och den äldsta av tjejerna på 2,5 år trodde nog att hon gick till jobbet. XD Att jobba på dagis är tydligen inte det. *haha*
Härligt väder på förmiddagen men iskalla vindar på eftermiddagen när vi skulle grilla korv till mellanmål. Flera va helt ur balans och jag fick ta med mig den yngsta in före dom andra. Vet inte vilket som va värst för honom, kalla händer eller att traktorn inte syntes längre..

Min lördagskväll är räddad, då blir det Melodifesivalen hos storebror, hans fina fru och deras underbara dotter. :D
Men nu ska det bli ett varmt bad och boken Om jag kunde drömma. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0