Åhej

Fick jobba ett par timmar idag, möte igen och jag slutade 10.20.
3 vikarier delat på två avdelningar och en lekhall. Jag fick va på "lilla" då dom små känner mig bäst. En av dom andra skulle va på "stora" och den sista i lekhallen i mitten och kunna hjälpa till på båda ställen. Bara det att den 3:e aldrig dök upp!
Vi skulle ha behövt henne mellan varven, va riktigt högljutt ett tag men vi klarade oss ändå riktigt bra. :) Det va mest i början och det blev lugnare. Tillslut hade jag faktiskt mina små på samma avdelning, vi degade och grejade. Riktigt mysigt ju.
Kunde mest va där då, va bara och kollade lite då och då på andra ställen. Hon fick ju 10 stora, varav dom allra flesta klarar sig utan att ställa till med nåt. Men vi hjälpte varandra så det gick kanoners det där.

Sen fick jag vänta på att klockan skulle gå, slog i ena lilltån under tiden så det gjorde åt fanders ont. Värker fortfarande så jag vet inte hur illa det är. Och vid 11.30 va jag iväg och träffade min kusin Sarah för första gången sen i julas. Saknat henne ju! <3 Ska träffas nästa helg igen då hon tar examen. :)
Vi träffades hos henne nu och jag fick mig 8 LOST avsnitt. :D Pratade och det va bara mys. Skitsnygg frisyr har hon också!
Vi åkte till Återvinsten, en second hand lokal. Hon va på jakt efter en grej men där fanns bara skit. Hon hittade dock en igår som jag tror hon gick och köpte efteråt. Sen åkte vi hem till mig, kolla så att LOST funkade, ladda ner ett program och tycka att Josh Holloway är skitsnygg. :P

Det va mys att träffa henne igen, bara en vecka till nästa gång och mindre än 3 månader till Rhodos.

Nu ska jag ner till centrum, lämna några filmer på biblioteket och hämta mamma.
Åhej va jag ska fortsätta städa sen. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0