En liten hälsning

Den som säger nåt ont om den här snubben kan inte ha mer fel - han är underbar!
Mikaela va på Sergels Torg idag för att träffa honom och Cissi. Han kände igen henne, tackade för blommorna och hon fick med en hälsning till mig. Bara en sån liten grej betyder så himla mycket.
Det är över en månad sen vi va på Let's Dance och jag saknar honom i massor. Flera gånger den senaste tiden har jag bara önskat mig en spelning utomhus med EMD, sjukt härligt väder och det skulle va så himla perfekt.
6,5 månad har gått sen jag senast såg dom alla 3 på scenen tillsammans, alldeles för länge! Saknar verkligen Erik också och allra mest Danny.
Men det Matte sa på Let's Dance gör att man står ut och orkar vänta. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0