Sjukling..

Är krasslig, igen. Hann iaf va frisk i 45 dagar eller nåt, inte illa!
Har kollat på film mest hela dagen, förutom en tur till ICA.. Kände mig sugen på Timothy Olyphant så det har blivit Catch and Release.  Är inte sugen på nån av dom andra filmerna jag har med honom så nu vet jag inte riktigt va det blir.

 

Har länge varit sugen på mini-serien Young Americans men vet inte riktigt vart banden finns eller vart min video finns ens. Så måste liksom hitta det först. :P
Hade jag haft avsnitten på dvd hade jag ofta kollat på denna serie, älskade den direkt och har sett den många gånger. Fick två favoriter, "Jake" och "Hamilton" som spelas av Katherine Moennig och Ian Somerhalder. Har sett en del med dom efter också, i bla LOST och L word.

Ska ta mig en titt efter videon och banden så att jag äntligen kan få se serien igen. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0