Iväg och klippas

Jobbar färdigt för idag och det blev 7.30-14.15. Jobbigt att gå upp den tiden men det är ändå himla härligt att börja tidigt. Få barn och bara skönt. :)
Fick till förskolan brevid och städa när jag slutade. Blir nice med liite mer pengar. *hehe* Ska dit imorgon också och det blir troligen bara storstäd av köket då. Dom har bytt tak så det lär väl va damm efter det överallt så det blir väl ett par timmar bara det. Sa nej till städ på fredag, har så jobbiga tider på resten av dagens jobb.


*prosit* Nyser mest hela tiden tycker jag.
Nu ska jag plocka ur ringar i öronen och åka ner och klippa mig. Skönt men inte kul med en sax i håret. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0