Ladies Night 2010

Hade Maja här i ett par timmar ikväll. Har sagt det massa ggr men hon är underbar. Helt fantastisk. <3 Hon testade lite skidor i köket, alldeles för stora men stavarna passade så hon va nöjd. Vi la lite pärlplatta, hade lite pärlor överallt och det blev ett armband. Läste böcker gjorde vi ju förståss också, det är ett måste för den bokmalen.

I morse fixade jag lite biljetter till årets Ladies Night!
Va på det förra året och det va en grym show så jag hoppas på lika grym i år. Vet ännu inte vilka som ska va med mer än Martin Stenmarck så det får bli en överaskning.. Jag ska få min biljett av mamma som en för tidig födelsedagspresent och Vera ska också få hänga med oss och det blir hennes 30 års present. Sa det förut till henne, att den 18 september är hon upptagen. Hon har ingen aning just nu va det är men kommer säkerligen komma på innan det är dags. :P

Nu ska det bli pappas dator, snabbare nät på den och kolla på det jag missat på TV idag. Saltön på Svt Play, Familjen Annorlunda på TV4 anytime och Svenska Hemmafruar, eller va det heter, på TV3's sida har jag för mig. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittade tillslut Ninjavideo.net som har en hel del serier - ALLA säsonger plus lite annat också. Är så glad att jag hittade en sida med bägge av mina favorit serier, så jag inte behöver leta efter en ny sida. Lost finns till och med där. :) ///Marie

2010-03-09 @ 02:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0