Let's Dance & Melodifestivalen

Snart är ännu en helg över och det blir jobb igen, iaf på tisdag. Kan ju bli mer men det är vad jag vet just nu.
I fredags va jag hem till Robin för att kolla på Let's Dance. Han kom hem vid 21.00 så jag och hans flickvän kollade till dess.
Kan inte påstå att det va speciellt roligt förrän vid sista delen då alla 3 satt i soffan. Usch så nervöst det va när 3:e paret skulle ropas upp men det blev Mattias och Cissi!! Vilken lättnad! :D Kan inte förstå att Willy är kvar och att Stefan åkte ut dock, trodde han skulle vinna och jag vill verkligen inte ha Willy i final.

Fast om man ska ta Mattias och Cissi's danser så va dom grymma, helt fantastiska! Härligt att juryn tyckte det också! :D
Gillade andra dansen, den va sjukt snygg och het!


Efter Let's Dance spelade vi Buzz på Ps2, det va riktigt kul men jag va inte speciellt bra. :P
Kul med Felix Herngren som kommentatorn, massa kul kom ur den munnen. *hehe*

Lördagskvällen spenderades hos bror och hans familj. Massa trevligt och det blev riktigt lördagsmys med brorsdottern. Hon va otroligt faster-sjuk och jag bara älskar den lilla tjejen. <3 Man kan inte önska sig nån mer underbar än henne.
Pratkvarn är hon så jag vet inte om jag fick se på TV så mycket men va gör man. :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan inte heller förstå att Willy vart kvar. Härligt att Maja var faster-sjuk :)



Kram

2010-03-07 @ 16:59:25
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0