Lördag och vår

Det har varit över +8 ute idag och därmed årets varmaste dag. Såå härligt!
Jag har hackat bort nästan all is på uppfarten och börjat skyffla ut snö på vändplanen, det ligger massa intill tomtgränsen och solen kommer inte åt. Det enda är då att hjälpa till lite. *hehe*
Har varit hos farmor och farfar, lånat TVn igen för att spela in gårdagens Let's Dance.. Tog en promenad efter det på ca 1 timme och det har varit mest soligt hela dagen. Skönt att slippa frysa när man går. Älskar vintern och snön men nu börjar jag längta till våren på riktigt. :)

Bror med fru är i underbara Göteborg och firar att dom varit tillsammans i 10 år!! Himla länge det och jag minns första gången jag träffade Vera. Enligt facebook hade dom shoppat i några timmar och varit vid havet och kollat båtar. Vilade inför en kväll på Avenyn. :) Älskar den staden så måste åka ner snart!

Funderar på att kolla på New Moon nu, blev så sent igår att jag somnade. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0