Spottad på, slagen, pussad på och biten...

Gick bra på jobbet, behövde ingen från andra avdelningen direkt då det barnet inte va där. En annan tok dock så blev både spottad på, slagen och biten när jag bar honom från flera ställen då han förstörde och tuggade häftmassa. Av samma pojk fick jag en puss på handen av så det kan byta tvärt av lite då och då. :P
Några andra pojkar hade sönder en fönsterlampa, som va sönder sen innan fick jag reda på sen. En tjej fick ont i örat så när en timme gått ungefär så gick jag för lite råd från andra avdelningen. Hon fick bli hämtad lite tidigare. Får höra med dom nästa vecka om va det va.
Väldigt stimmigt mellan varven men som jag sa till en i personalen - alla överlevde. *hehe*

Nu ska jag strax åka och hämta mamma på jobbet, sen ska jag till Nice. Ska inte köpa nåt, vill bara kolla om dom fått in nåt nytt plagg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0