Tidsfördriv

Jag är såå trött!
Kollade på Välkommen till festen och somnade. Gillade den förut men den va alltså inte lika bra nu.
Jobbade till 11.30 och har varit hemma sen dess, börjar igen 15.45. Himla drygt med såna tider men alltså det va sjukt få barn idag. Jag va ensam på avdelningen mellan 8.00-11.15, med 3 barn. Några små utbrott men annars väldigt lugnt och skönt. Två sjuka och en skulle komma efter lunch.
3 ska va kvar nu när jag kommer tillbaka, i 30-45 min sen blir det bara en enda hos mig och nån kvar på andra avdelningen.
Slutar vid 18.30 så får se va vi hittar på när vi är ensamna. TV och Bolibompa nämnde en på avdelningen förut, när "B", en personal från andra avdelningen, gått hem. *haha*

Himla trött på att va förkyld också. Jag bara nyser! Det ligger nåt som triggar igång det hela tiden, bara det att det inte alltid går så långt att jag faktiskt nyser. Irriterande! Det gör bara ont och höger öga börjar rinna. Nös förut då dom andra i personalen kom tillbaka och fick höra att jag ser väldigt förkyld ut. Fick ju lugna henne lite med att det bara va för att jag nös som ögonen simmade. Tror inte att jag smittar speciellt mycket nu.

Nu ska jag låta en kvart gå innan jag åker tillbaka till det lugna dagiset.
När jag slutar måste jag komma på ett sätt som håller mig vaken till finalen i Let's Dance *prosit* och genom det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0